Новини МТСБУ

Страховики ОСЦПВ пришвидшили врегулювання

06.12.21

В третьому кварталі 2021 р. кількість укладених договорів ОСЦПВ склала 2,4 млн. шт., що на 7,6% більше, ніж за аналогічний період 2020 року. Сума страхових платежів становить 1,9 млрд. грн. (+17,3% до показника 3 кв. 2020 р.). Зростання показників відбувається, незважаючи на зменшення кількості страховиків-членів МТСБУ з 48 компаній в 3 кв. минулого року до 42 компаній в той же період поточного року.

Страховики ОСЦПВ врегулювали майже 40,8 тис. вимог постраждалих в ДТП, за якими сплатили 881 млн. грн. страхового відшкодування. Показник кількості врегульованих вимог зріс на 13% у порівнянні з 3 кв. 2020 р., суми виплат – на 25%.

Лідером за сумою отриманих страхових платежів  та здійсненних страхових виплат посідає СГ «ТАС» (приватне) з показником 233 млн. грн.  та 101,1 млн.грн відповідно. В першій трійці за кількістю укладених договорів  НАСК «ОРАНТА» з показником 317,9 тис. шт. , СГ «ТАС» (приватне) (281 тис. шт.) та «Княжа Вієнна Іншуранс Груп» (169 тис. шт.). Трійка страховиків-лідерів за кількістю врегульованих вимог та сумою відшкодування: СГ «ТАС» (5,0 тис. шт.), НАСК «ОРАНТА» (3,7 тис. шт.) та «УПСК» (3,2 тис. шт.).

 

ТОП-20 СК за сумою страхових премій та кількістю договорів, 3 кв. 2021 р.


pic1

 

ТОП-20 СК за кількістю та сумою страхових виплат, 3 кв. 2021 р.


pic2

 

Для вимог, врегульованих у строк до 365 днів, середній строк врегулювання (від дати ДТП) за шкоду, заподіяну майну, складає 67 днів, що на п’ять днів менше, ніж у 2 кв. 2021 р. В системі прямого врегулювання збитків (ПВЗ) середній строк врегулювання становить 38 днів. Це також на п’ять днів швидше, ніж у попередньому кварталі. Частка вимог, врегульованих в термін до 60 днів з дати ДТП, складає 57,5% (покращення на 5,1 відсоткових пункти), в строк до 90 днів – 77,7%, що на 3,6 відсоткових пункти краще показників 2 кв. 2021 р.

«Приємно відзначити, що незважаючи на всі складнощі, пов’язані із пандемічними обмеженнями, страховики ОСЦПВ скорочують строки сплати відшкодування постраждалим учасникам дорожнього руху. Це відбувається за рахунок постійної оптимізації бізнес-процесів врегулювання вимог потерпілих, адаптації до умов частково віддаленої роботи та дистанційного надання документів», - коментує генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко.

 

 ТОП-10 страховиків за показником частки вимог, врегульованих до 60 та до 90 днів з дати ДТП, 3 кв. 2021 р.


pic3

 

До МТСБУ у 3 кв. 2021 р. надійшло 303 скарги на дії страхових компаній. Рівень скарг (співвідношення їх кількості до кількості врегульованих вимог) становить 0,74%, залишившись майже незмінним з попереднього кварталу.

4 компанії не мають жодної скарги» («Мотор-Гарант». «Експрес Страхування», СТ «Гарантія», «Колоннейд Україна», у 31 компанії з 42 страховиків-членів МТСБУ рівень скарг менше 1%. Минулого кварталу таких страховиків було лише 26. Тільки у двох компаній за підсумками 3-го кв. 2021 р. рівень скарг перевищує 2%.

Згідно з графічним інформером «світлофор», 21 компанія-членів МТСБУ має зелені індикатори оцінок за всіма трьома показниками.

Жодна компанія не отримала «червоне світло» за показником «Загальна оцінка діяльності страховика». Лише один страховик має незадовільну оцінку за показником «Якість врегулювання збитків», і один– за показником «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників».

Перевірка "Автоцивілки" ПЕРЕГЛЯНУТИ
ОЦІНКА
ДІЯЛЬНОСТІ
СТРАХОВИКІВ
ПЕРЕГЛЯНУТИ