Новини МТСБУ

Страховики ОСЦПВ сплатили понад 860 млн. грн. постраждалим в ДТП

25.08.21

В другому кварталі 2021 р. кількість укладених договорів ОСЦПВ склала 2,4 млн. шт., що на 8,5% більше, ніж за аналогічний період 2020 року. Сума страхових платежів становить 1,9 млрд. грн. (+14,9% до показника 2 кв. 2020 р.). Страховики ОСЦПВ врегулювали майже 43 тис. вимог постраждалих в ДТП, за якими сплатили 862 млн. грн. страхового відшкодування. Показник кількості врегульованих вимог зріс на 40% у порівнянні з 2 кв. 2020 р., суми виплат – на 46%.

Лідером за кількістю укладених договорів стала НАСК «ОРАНТА» з показником 305,4 тис. шт. В першій трійці також СГ «ТАС» (приватне) (284,9 тис. шт.) та «Княжа Вієнна Іншуранс Груп» (159 тис. шт.). Перше місце за сумою отриманих страхових платежів посідає СГ «ТАС» (приватне). Трійка страховиків-лідерів за кількістю врегульованих вимог та сумою відшкодування: СГ «ТАС» (5,2 тис. шт.), НАСК «ОРАНТА» (3,8 тис. шт.) та «УПСК» (3,1 тис. шт.).

ТОП-20 СК за кількістю договорів та сумою страхових премій за 2 кв. 2021 р.

pic1

 

ТОП-20 СК за кількістю та сумою страхових виплат за 2 кв. 2021 р.

pic2

 

Для вимог, врегульованих у строк до 365 днів, середній строк врегулювання (від дати ДТП) за шкоду, заподіяну майну, складає 72 дні, що на три дні більше, ніж у 1 кв. 2021 р. В системі прямого врегулювання збитків (ПВЗ) середній строк врегулювання становить 43 дні. Частка вимог, врегульованих в термін до 60 днів з дати ДТП, складає 52,4%, в строк до 90 днів – 74,1%.

ТОП-10 страховиків за показником частки вимог, врегульованих до 60 та до 90 днів з дати ДТП, 2 кв. 2021 р.

pic3

 

До МТСБУ у 2 кв. 2021 р. надійшло 280 скарг на дії страхових компаній, які зараз є членами Бюро. Зазначений показник майже в два рази нижче показника попереднього кварталу - 570 скарг. Рівень скарг (співвідношення їх кількості до кількості врегульованих вимог) становить рекордно низькі 0,7% проти показника 1,37% в 1 кв. 2021 р.

«За останні декілька місяців з членів Бюро через заборгованість до фондів було виключено декілька страховиків ОСЦПВ, серед них були і ті, на роботу яких надходило багато скарг від одержувачів страхового відшкодування. Це одразу знизило загальну кількість та рівень скарг на ринку, оскільки переважна частина страховиків врегульовують вимоги потерпілих без нарікань», – коментує генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко.

9 компаній із 43 членів Бюро не мають жодної скарги («ГРАВЕ Україна», «Гарантія», «Скарбниця», «Оранта-Січ», «УТСК», «Колоннейд Україна», «Європейський страховий альянс», «Мотор-Гарант», «Юнівес»), у 26 компаній рівень скарг менше 1%. Тільки у трьох страховиків рівень скарг перевищує 2%.

Згідно з графічним інформером «світлофор», більше ніж половина компаній-членів МТСБУ (25 страховики) мають зелені індикатори оцінок за всіма трьома показниками.

Жодна компанія не отримала «червоне світло» за показником «Загальна оцінка діяльності страховика», п’ять компаній мають за цим показником жовтий колір світлофору.

Лише дві СК отримали незадовільну оцінку за показником «Якість врегулювання збитків», і три страхові компанії – за показником «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників».

Перевірка "Автоцивілки" ПЕРЕГЛЯНУТИ
ОЦІНКА
ДІЯЛЬНОСТІ
СТРАХОВИКІВ
ПЕРЕГЛЯНУТИ