Новини МТСБУ

Страховики ОСЦПВ сплатили понад 812 млн. грн. відшкодування постраждалим в ДТП за 4-й кв. 2020 року.

25.03.21

 

В 4 кв. 2020 р. кількість укладених договорів ОСЦПВ склала 2,05 млн. шт., що на 7,5% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Сума страхових платежів становить 1,57 млрд. грн. (+12,9%). Страховики ОСЦПВ врегулювали понад 41,6 тис. вимог постраждалих в ДТП, за якими сплатили 812,2 млн. грн. Показник кількості врегульованих вимог зріс на 10,1% у порівнянні з четвертим кварталом 2019 року, суми виплат – на 18,4%. Середня премія становить 762 грн., середня виплата – 19 507 грн.

Трійка страховиків-лідерів за кількістю укладених договорів залишилась незмінною: НАСК «ОРАНТА», СГ «ТАС» та «УПСК». За обсягом зібраних страхових платежів перше місце посідає СГ «ТАС» з показником 184,5 млн. грн. Лідерами за кількістю врегульованих вимог постраждалих є СГ «ТАС», НАСК «ОРАНТА» та «УПСК».

ТОП-10 СК за кількістю договорів та сумою страхових премій за 4 кв. 2020 р.

pic1

ТОП-10 СК за кількістю та сумою страхових виплат за 4 кв. 2020 р.

pic2

Середній строк врегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну (від дати ДТП), в четвертому кварталі 2020 року склав 79 днів. Для вимог, врегульованих у строк до 365 днів, середній строк врегулювання складає 68 днів проти показника 73 дні у 3 кв. минулого року. В системі прямого врегулювання збитків (ПВЗ) середній строк врегулювання – 40 днів, так само як і у попередньому кварталі. Частка вимог, врегульованих в термін до 60 днів, складає 58,5%, в строк до 90 днів – 76,7% (+3,2 в.п. до 3 кв. 2020 р.).

ТОП-10 страховиків за показником частки вимог, врегульованих до 60 та до 90 днів з дати ДТП, 4 кв. 2020 р.

pic3

До МТСБУ у 4 кв. 2020 р. надійшло 363 скарги від потерпілих та страхувальників на дії страхових компаній, це незначно перевищує цей показник попереднього кварталу та відповідного періоду минулого року. При цьому, зважаючи на збільшення кількості виплат, рівень скарг (співвідношення їх кількості до кількості виплат) становить рекордно низьку цифру – 0,87%. Найвищий рівень скарг зафіксований у страхових компаній «Ю.Ес.Ай» (7,5%), «Омега» (6,45%), «ХМСК» (6,1%).

Жодної скарги не надійшло на роботу 8 страховиків: СТ «Гарантія», «ГРАВЕ Україна», «Мотор-Гарант», «Колоннейд Україна», «ВАН КЛИК», «Український страховий стандарт», «ЮНІВЕС», «Глобал Гарант».

Згідно з графічним інформером «світлофор», більше половини – 26 страховиків мають зелені індикатори оцінок за всіма трьома показниками. У попередньому кварталі таких компаній було 29. Причиною змін є збільшення «жовтих» оцінок за показником «Якість врегулювання збитків».

Як і в 3 кв. 2020 р., жодна страхова компанія не отримала «червоного світла» за показником «Загальна оцінка діяльності страховика», і лише три страхові компанії мають за цим показником «жовтий» колір світлофору.

Один страховик отримав незадовільну оцінку за показником «Якість врегулювання збитків» та чотири – за показником «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників».

Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко прокоментував: «Зараз можна з впевненістю сказати, що ринок ОСЦПВ стабільно працює в умовах кризи, викликаної пандемією. Люди, які потрапили в ДТП, можуть бути впевнені в надійності страхового захисту.

Дуже приємно відзначити, що в останньому кварталі минулого року маємо рекордно низький рівень скарг на страховиків. Для цілої низки компаній показник або нульовий, або мінімальний, менше одного відсотка – це свідчить, що страховики постійно інвестують зусилля в розвиток  та підтримку якісного сервісу».

Перевірка "Автоцивілки" ПЕРЕГЛЯНУТИ
ОЦІНКА
ДІЯЛЬНОСТІ
СТРАХОВИКІВ
ПЕРЕГЛЯНУТИ