Новини МТСБУ

Страховики ОСЦПВ скоротили строки врегулювання та покращили показники «світлофору»

23.11.20

В 3 кв. 2020 р. кількість укладених договорів ОСЦПВ склала 2,24 млн. шт., що на 8,7 % більше, ніж за аналогічний період минулого року. Сума страхових платежів становить 1,65 млрд. грн. (+30%). Страховики ОСЦПВ врегулювали понад 36,1 тис. вимог постраждалих в ДТП, за якими виплатили 703,3 млн. грн. Показник кількості врегульованих вимог зріс на 9,1 % у порівнянні з третім кварталом 2019 року, суми виплат - на 13,1%.

Трійка страховиків-лідерів за кількістю укладених договорів залишилась незмінною з попереднього кварталу: НАСК «ОРАНТА», СГ «ТАС» та «УПСК». Лідерами за кількістю врегульованих вимог постраждалих є СГ «ТАС», НАСК «ОРАНТА», «УПСК».

pic1pic2Середній строк врегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну, в третьому кварталі 2020 року склав 73 дні (для вимог, врегульованих у строк до 365 днів) проти показника 77 днів у 2 кв. цього року. В системі прямого врегулювання збитків (ПВЗ) середній строк врегулювання - 40 днів, що на три дні менше, ніж минулого кварталу. Частки вимог, врегульованих в термін до 60 днів після дати ДТП та до 90 днів, збільшились на 2,5 та 4 в.п. відповідно (з 55,3% до 57,7% та з 69,9% до 73,9%).

pic3

До МТСБУ у 3 кв. 2020 р. надійшло 328 скарг від потерпілих та страхувальників на дії страхових компаній, що на 48 скарг менше, ніж у попередньому 2-му кв. 2020 р., і на 72 скарги менше, ніж за показниками аналогічного періоду минулого року. Тренд до зниження кількості скарг тримається весь 2020 р.

Рівень скарг вперше за тривалий час у 3 кв. 2020 р. становить менше 1% (0,91%), що на 0,25% в.п. менше, ніж у попередньому кварталі. Найвищий рівень скарг зафіксований у страхових компаній «Омега» (9,8%), «Мега-гарант» (5,0%) та «АСКА» (5,0%).

Жодної скарги не надійшло на роботу 7 страховиків: «Мотор-Гарант», «Інтер-Поліс», СТ «Гарантія», «ГРАВЕ Україна», «Скарбниця», «Колоннейд Україна», «АСКО-Медсервіс».

Згідно з графічним інформером «світлофор», збільшилась кількість страховиків, які мають зелені індикатори оцінок за всіма трьома показниками. У 3 кв. 2020 р. кількість таких компаній становить 29 (проти 26 у 2 кв. 2020 р.). Як і попереднього кварталу, жодна страхова компанія не отримала «червоного світла» за показником «Загальна оцінка діяльності страховика», і лише три страхові компанії мають за цим показником «жовтий» колір світлофору.

Два страховики отримали незадовільну оцінку за показником «Якість врегулювання збитків» та чотири - за показником «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників».

Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко прокоментував: «Приємно відзначити, що в нашому «світлофорі» вже другий квартал поспіль, незважаючи на карантинні складнощі, стає більше зеленого кольору. Разом із стабільною тенденцією до зменшення кількості скарг на дії страхових компаній це є свідоцтвом того, що страховики ОСЦПВ продовжують якісно виконувати свої зобов’язання перед постраждалими в ДТП».

Перевірка "Автоцивілки" ПЕРЕГЛЯНУТИ
ОЦІНКА
ДІЯЛЬНОСТІ
СТРАХОВИКІВ
ПЕРЕГЛЯНУТИ