Новини МТСБУ

МТСБУ вперше увійшло до найпрестіжнішого рейтингу ТОП-25 інноваційних компаній України

17.11.20

Рейтинг проводився авторитетним діловим виданням «Влада грошей». При відборі номінантів головним критерієм була не тільки наявність інноваційних планів на майбутнє, але й вже успішно реалізовані інновації в сфері виробництва чи послуг. Також враховувалися роль компанії в житті громадян, значення впроваджених інновацій для зміцнення економічного і технологічного потенціалу та міжнародного авторитету України.

При складанні рейтингу видання використовувало дані з відкритих джерел, в тому числі, повідомлення ЗМІ та думки галузевих експертів.

МТСБУ – єдина організація в галузі страхування, яку включено до рейтингу.

Цифрова трансформація сфери ОСЦПВ розпочалась декілька років тому. «Першою ластівкою» діджиталізації стало запровадження електронного полісу ОСЦПВ в лютому 2018 р. За 9 міс. 2020 р. укладено 2,2 млн. шт., що майже в три рази вище показника за відповідний період 2019 р. Сума премій за електронними договорами за січень-вересень цього року становить 1,8 млрд. грн. проти 0,5 млрд. грн. за той самий період 2019 р. (+248%). Сьогодні кожен третій договір ОСЦПВ укладається в електронній формі.

Запрацював електронний європротокол для зручного  оформлення ДТП і ще ціла низка діджитальних сервісів як для автовласників, так і для професійних учасників ринку ОСЦПВ: система електронних комунікацій МТСБУ з аварійними комісарами та експертами для визначення суми страхового відшкодування, система цифрових комунікацій МТСБУ з іноземними страховиками і Бюро, електронний кабінет отримувача регламентних виплат тощо.

З лютого 2019 р. співробітниками Держприкордонслужби проводиться автоматизована перевірка  наявності та чинності страхових сертифікатів «Зелена картка» під час перетину кордону українськими автовласниками.

Серед найближчих планів технологічної трансформації ОСЦПВ в Україні генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко визначив запланований перехід на  чорно-білий формат бланку страхового сертифікату «Зелена картка», що стане першим  кроком до електронного полісу міжнародного страхування, роботу над забезпеченням умов для автоматизованої перевірки наявності внутрішніх договорів ОСЦПВ, створення організаційної і технологічної бази для віддаленого врегулювання страхових подій в моторному страхуванні.

«Ефективність технологічних інновацій базується на глибокому розумінні бізнес-процесів у страхуванні, системному підході до розвитку ринку, фокусуванні на якості клієнтського сервісу. Інноваційний розвиток має відбуватись разом із модернізацією законодавчої бази галузі та чітким виконанням страховикам своїх зобов’язань перед постраждалими», – зауважує Володимир Шевченко.

МТСБУ приділяє значну увагу інтеграції електронних сервісів Бюро з державними і приватними технологічними рішеннями, оскільки повноцінна діджіталізація неможлива без створення єдиної цифрової екосистеми. Наприклад, перевірити дійсність електронного полісу зараз можна через державний мобільний застосунок «Дія», оформити ДТП за допомогою електронного європротоколу – як через веб-сервіс, створений Бюро, так і через мобільний  застосунок «Мій поліс»,  стартапа , з яким МТСБУ співпрацювало в рамках діяльності інноваційного хаба Бюро.

Інноваційний хаб МТСБУ був створений наприкінці минулого року. Основним завданням хабу є підтримка і просування технологічних стартапів в автострахуванні і сфері безпеки дорожнього руху. Стартапи презентують свої розробки  МТСБУ,  аналізуються та  приймаються  рішення про доцільність спільної роботи, визначає способи і механізми підтримки проектів.

Володимир Шевченко закликає дивитися на процес діджиталізації сфери автострахування з точки зору системного розвитку: «Іншуртех-стартапи створюють так звані disruptive innovation, «підривні інновації», які принципово змінюють ландшафт всієї фінансової галузі, не лише страхування. Багато проблем фінансової сфери раніше намагалися вирішити традиційними бюрократичними методами, зараз вони можуть бути вирішені завдяки технологічним інноваціям. Сучасний іншуртех має багато напрямків – від інтегрованих платформ та інтернету речей до рішень, які допомагають автоматично запобігати страховому шахрайству. Ми зацікавлені, щоб до хабу приєднувалися стартапи різного профілю для всебічної діджитальної трансформації страхування».

 

Перевірка "Автоцивілки" ПЕРЕГЛЯНУТИ
ОЦІНКА
ДІЯЛЬНОСТІ
СТРАХОВИКІВ
ПЕРЕГЛЯНУТИ