Новини МТСБУ

ТОП-10 страховиків ОСЦПВ за показниками діяльності в 1-му кварталі 2020 р.

21.05.20

Страховики ОСЦПВ продовжують сумлінно виконувати зобов’язання перед постраждалими в ДТП.

Лідерами за кількістю укладених договорів і сумою премій є СГ "ТАС", НАСК «ОРАНТА» та СК «УПСК», за кількістю та сумою виплат – СГ «ТАС», НАСК «ОРАНТА» та СК «Ю.Ес.Ай.».

ТОП-10 СК за кількістю договорів та сумою страхових премій за 1 кв. 2020 р.

Страховик

Кількість договорів, шт.

Сума страхових премій, грн.

1

СГ «ТАС» (приватне)

221 068

159 236 034

2

НАСК «Оранта»

220 764

133 717 483

3

«УПСК»

165 263

94 687 312

4

«Княжа Вієнна Іншуранс Груп»

111 549

69 612 233

5

«Ю.Ес.Ай.»

79 743

61 933 430

6

«ПЗУ Україна»

64 088

60 393 900

7

«Альфа-Гарант»

58 854

42 854 864

8

«Євроінс Україна»

54 568

32 975 965

9

«Гардіан»

52 127

32 860 211

10

«Арсенал Страхування»

50 445

42 388 381

 

ТОП-10 СК за сумою страхових виплат за 1-й кв. 2020 р.

Страховик

Кількість виплат, шт.

Сума страхового відшкодування, грн.

1

СГ «ТАС» (приватне)

4 013

71 375 223

2

НАСК «Оранта»

3 253

56 985 604

3

«Ю.Ес.Ай.»

2 431

53 751 991

4

«УПСК»

2 315

44 514 464

5

«Княжа Вієнна Іншуранс Груп»

1 953

34 055 052

6

«Альфа-Гарант»

1 757

26 667 184

7

«ПЗУ Україна»

1 729

27 787 835

8

«АРКС»

1 695

31 048 352

9

«ІНГО Україна»

1 542

29 095 633

10

«Арсенал Страхування»

1 367

25 806 472

 

Середній строк врегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну, склав 69 днів (для вимог, врегульованих у строк до 365 днів), скоротившись на 1 день у порівнянні з 4 кв. 2019 р. В межах системи прямого врегулювання збитків (ПВЗ) середній строк отримання виплати значно пришвидшився (на 6 днів), склавши 41 день. Загалом, скорочення строків врегулювання як за системою ПВЗ, так і в рамках звичайної системи є стабільною тенденцією: якщо порівнювати поточний показник з відповідним періодом минулого року (1 кв. 2019), то спостерігається суттєве покращення показників: на 21 день (ПВЗ) та 7 днів відповідно.

Стабільними залишаються показники частки звернень за відшкодуванням, що врегульовані в строк до 60, 90 та 120 днів: коливання у порівнянні з попереднім кварталом складають десяті долі відсоткового пункту. У термін до 60 днів врегульовано 62,4% вимог, до 90 днів – 75,2%, до 120 днів -82,9%.

 

ТОП-10 страховиків за показником частки вимог, врегульованих до 60 та до 90 днів з моменту ДТП, 1 кв. 2020 р.

Страховик

Частка вимог, врегульованих до 60 днів,%

Частка вимог, врегульованих до 90 днів,%

1

«ОБЕРІГ»

92,0

100,0

2

«СТ «Гарантія»

82,5

87,6

3

«АСКО-Донбас Північний»

82,1

91,8

4

«ВУСО»

79,9

89,3

5

«Міжнародна СК»

76,1

80,7

6

«Інтер-Поліс»

75,5

83,2

7

«Оранта-Січ»

74,0

83,5

8

«ГЛОБАЛ ГАРАНТ»

73,3

77,3

9

«АРКС»

71,9

83,3

10

«Княжа Вієнна Іншуранс Груп»

71,0

80,8

 

До МТСБУ у 1 кв. 2020 р. надійшло 430 скарг від потерпілих та страхувальників на дії страхових компаній, що на 77 скарг більше, ніж у попередньому 4-му кв. 2019 р. Незважаючи на це, рівень скарг зріс незначно: 1,16% у 1 кв. 2020 р. проти 0,93% за попередній квартал. Найвищий рівень скарг зафіксований на страхову компанію «Омега» (17,7%).

Жодної скарги не надійшло на роботу таких страховиків як «Граве Україна», «Гарантія», «Інтер-Поліс», «СК «Колоннейд Україна», «АСКО-Медсервіс», «Мотор-Гарант», «Ван Клік», «Експрес-Страхування».

Згідно з графічним інформером «світлофор», збільшилась кількість страховиків, які отримали найвищу («зелену») оцінку за всіма трьома показниками, у 1 кв. 2020 р. кількість таких компаній становить 25. Як і попереднього кварталу, жодна страхова компанія не отримала «червоного світла» за показником «Загальна оцінка діяльності страховика». П’ять страховиків мають за цим показником «жовтий» колір світлофору.

Також стабільною залишається кількість страхових компаній, які отримали незадовільну оцінку за показником «Якість врегулювання збитків» – 4 страховики.

За показником «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників» у 1 кв. 2020 р. кількість незадовільних оцінок становить 7 (на три більше, ніж у попередньому кварталі).

 

Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко прокоментував: «Незважаючи на кризові явища, викликані пандемією та карантином, страховики ОСЦПВ продовжують сумлінно та своєчасно виконувати зобов’язання перед постраждалими в ДТП. Дуже приємно відзначити постійне скорочення строків врегулювання, особливо виразно це помітно щодо вимог, сплачених в рамках системи прямого врегулювання збитків.

Залишається актуальним питання скарг на страховиків. Ми маємо на меті поступово звести нанівець скарги, пов’язані з затримкою компенсації за шкоду, заподіяну в ДТП, яких найбільше надходить до МТСБУ. Бюро зараз працює над запровадженням системи розгляду скарг на страховиків ОСЦПВ («омбудсмен з ОСЦПВ»). Зробимо цю послугу для постраждалих безкоштовною, надаючи можливість вирішити проблему оперативно, без зайвих юридичних та судових витрат».

Перевірка "Автоцивілки" ПЕРЕГЛЯНУТИ
ОЦІНКА
ДІЯЛЬНОСТІ
СТРАХОВИКІВ
ПЕРЕГЛЯНУТИ