Новини МТСБУ

МТСБУ оприлюднило інформацію щодо показників діяльності страховиків ОСЦПВ за другий квартал 2019 року

28.08.19

У 2 кв. 2019 р. страховиками ОСЦПВ було укладено понад 2,2 млн. договорів, що на 2,7% більше показників відповідного періоду 2018 р., сума страхових платежів склала понад 1,3 млрд. грн.(+6,8%).

Кількість вимог, врегульованих страховими компаніями, становить понад 32,7 тис. шт. (+8,9%). Сума здійснених страхових відшкодувань зросла на 13,5% і склала майже 593,0 млн. грн. (у 2-му кварталі минулого року показник був 522,3 млн. грн.).

Лідерами ринку ОСЦПВ в 2 кв. 2019 р. за сумою страхових премій стали СГ «ТАС», НАСК «Оранта» та «УПСК», лідерами за сумою виплат – СГ «ТАС», НАСК «ОРАНТА», СК «Ю.Ес.Ай.»

ТОП-10 СК за сумою страхових премій, 2 кв. 2019 р.

Страхова компанія

Кількість укладених договорів, шт.

Сума нарахованих страхових премій, грн.

1

АТ «СГ «ТАС» (приватне)

266 301

158 272 104

2

ПАТ «НАСК «ОРАНТА»

278 758

140 142 938

3

ПрАТ «УПСК»

230 274

115 505 936

4

ТДВ «СК «Ю.Ес.Ай.»

113 140

72 589 586

5

ПрАТ «УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп»

130 222

66 581 285

6

ПрАТ СК «ПЗУ Україна»

75 575

56 585 373

7

СК «Альфа-Гарант», ТДВ

101 640

45 966 354

8

ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ»

66 589

45 873 609

9

ПрАТ «СК «УНІКА»

59 236

45 684 927

10

АТ «СК «АРКС»

44 916

43 076 997

 

ТОП-10 СК за сумою страхових виплат, 2 кв. 2019 р.

Страхова компанія

Кількість врегульованих вимог шляхом сплати страхового відшкодування, шт.

Сума сплаченого страхового відшкодування, грн.

1

АТ «СГ «ТАС» (приватне)

3 985

71 169 518

2

ПАТ «НАСК «ОРАНТА»

3 774

61 374 526

3

ТДВ «СК «Ю.Ес.Ай.»

1 598

34 161 033

4

ПрАТ «УПСК»

1 924

33 570 882

5

ПрАТ «СК «УНІКА»

1 773

31 611 583

6

ПрАТ «УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп»

1 644

30 006 758

7

ПрАТ СК «ПЗУ Україна»

1 822

29 359 606

8

АТ «СК «АРКС»

1 431

25 297 215

9

ПрАТ СК «ВУСО»

1 240

21 511 385

10

ПрАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ»

1 088

19 796 011

Середній строк врегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну, склав 79 днів (для вимог, врегульованих у строк до 365 днів), що на 3 дні більше, ніж у попередньому, 1 кв. 2019 р. Також трохи зменшилась частка вимог, врегульованих у строк до 90 днів (з 70 до 68%). В межах системи прямого врегулювання середній строк отримання виплати значно скоротився і склав 56 днів (у попередньому кварталі він становив 62 дні). Позицію лідера за строками врегулювання утримує СК «АСКО-Донбас Північний» (40 днів), друге-третє місце поділяють СТ «Гарантія» та СК «АРКС» (54 дні).

Якщо ж базою порівняння виступатиме аналогічний період минулого 2018 р., то спостерігається виразна динаміка покращення показників: середній строк врегулювання у порівнянні з цим періодом зменшився на 10 днів (з 89 днів), частка вимог, врегульованих в строк до 90 днів – на 8 відсоткових пунктів.

Страховики-лідери за швидкістю врегулювання страхових подій, 2 кв. 2019 р.

Страхова компанія

Середній строк врегулювання вимог (за шкоду майну), врегульованих у строк до 365 днів

1

ПрАТ «СК «АСКО-Донбас Північний»

40

2

АТ «СК «АРКС»

54

3

ПрАТ «СТ «Гарантія»

54

4

АТ «СГ «ТАС» (приватне)

57

5

ПАТ «СК «Універсальна»

57

6

ПАТ «СК «УСГ»

59

7

ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ»

62

8

ПрАТ «СК «ГЛОБАЛ ГАРАНТ»

62

9

ПрАТ «СК «Альфа Страхування»

64

10

ТДВ «СК «КРЕДО»

65

 

Кількість скарг до МТСБУ за підсумками 2 кв. залишилась майже незмінною: Бюро отримало 449 скарг від потерпілих та страхувальників на дії страхових компаній (у попередньому кварталі їх було 457). Рівень скарг теж дещо знизився – за підсумками 2 кв. 2019 р. він становить 1,37% від загальної кількості врегульованих вимог, тоді як в попередньому кварталі цей показник становив 1,39%.

Найбільшу кількість скарг отримано на УАСК «АСКА» (71 шт.), СК «ОМЕГА» (63), ПрАТ «УПСК» (41 шт.). На роботу 7 страховиків: «Гарантія», «АСКО-Донбас Північний», «Колоннейд Україна», «АСКО-Медсервіс», «КРЕДО», «ВАН КЛІК» («САЛАМАНДРА»), «ГЛОБАЛ ГАРАНТ» не надійшло жодної скарги.

За показником «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників» (кількість скарг до загальної кількості врегульованих СК вимог) найгірші показники мають «АСКА» (18,8%), «ОМЕГА» (18,5%) та «ЮНІВЕС» (5,4%).

Згідно графічного інформеру «світлофор» у 2 кв. 2019 року 20 страховиків позначені повністю зеленим кольором (у попередньому кварталі такий показник мали тільки 17 компаній). Жодна страхова компанія не отримала «червоного світла» за показником «Загальна оцінка діяльності страховика», вісім компаній отримали жовте.

Лише п’ять страховиків (як і в 1 кв.) отримали незадовільну оцінку за показником «Якість врегулювання збитків». Одинадцять страховиків отримали «червону» оцінку за показником «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників» (+3 компанії у порівнянні з 1 кв.).

Перевірка "Автоцивілки" ПЕРЕГЛЯНУТИ
ОЦІНКА
ДІЯЛЬНОСТІ
СТРАХОВИКІВ
ПЕРЕГЛЯНУТИ