Новини МТСБУ

Страховики скоротили середні строки виплат та покращили показники «світлофору».

27.03.19

МТСБУ оприлюднило показники діяльності страхових компаній-членів Бюро за результатами четвертого кварталу 2018 р. та графічний інформер «світлофор», що дозволяє страхувальнику швидко і зручно обрати страхову компанію.

Лідерами ринку ОСЦПВ в 4 кв. 2018 р. за сумою страхових премій стали СГ «ТАС», НАСК «ОРАНТА» та СК «УПСК», за сумою виплат - СГ «ТАС», НАСК «ОРАНТА» та СК «ПРОВІДНА».

 

ТОП-10 СК за сумою страхових премій, 4 кв. 2018 р.

Страховик

Кількість договорів, шт.

Сума премій, грн.

1

АТ «СГ «ТАС» (приватне)

212 391

131 002 914

2

ПАТ «НАСК «ОРАНТА»

246 006

127 046 536

3

ПрАТ «УПСК»

174 284

94 916 115

4

ТДВ «СК «Ю.Ес.Ай.»

120 756

82 553 577

5

ПрАТ «УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп»

96 354

52 606 383

6

ПрАТ СК «ПЗУ Україна»

66 488

50 713 621

7

ПрАТ «СК «УНІКА»

56 551

44 928 704

8

АТ «СК «АХА Страхування»

40 515

39 465 325

9

ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ»

51 004

36 345 490

10

СК «Альфа-Гарант», ТДВ

71 985

34 931 981

 

ТОП-10 СК за сумою страхових виплат, 4 кв. 2018 р.

Страховик

Кількість виплат, шт.

Сума страхового відшкодування, грн.

1

АТ «СГ «ТАС» (приватне)

3 387

60 059 426

2

ПАТ «НАСК «ОРАНТА»

3 071

53 528 983

3

ПрАТ «СК «ПРОВІДНА»

1 499

29 952 284

4

ПрАТ «УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп»

1 622

29 600 631

5

ПрАТ «УПСК»

1 573

27 157 701

6

АТ «СК «АХА Страхування»

1 463

26 614 720

7

ПрАТ СК «ПЗУ Україна»

1 566

25 770 954

8

ПрАТ «СК «УНІКА»

1 414

25 527 095

9

ПрАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ»

1 154

22 596 265

10

ПрАТ СК «ВУСО»

983

15 351 562

 

Середній строк врегулювання страхових вимог за шкоду,заподіяну майну, склав 82 дні (для вимог, врегульованих у строк до 365 днів), що на 3 дні менше, ніж у попередньому, 3 кв. 2018 р. В межах системи прямого врегулювання середній строк отримання виплати становить 54 дні. Частка звернень, що врегульовані у строк до 90 днів, склала майже 68%, тоді як в 3 кв. 2018 р. цей показник становив 65%.

Страховики-лідери за швидкістю врегулювання страхових подій, 4 кв. 2018 р.

Страхова компанія

Середній строк врегулювання вимог (за шкоду майну), врегульованих у строк до 365 днів

1

ПрАТ «СК «АСКО-Донбас Північний»

37

2

АТ «СК «АХА Страхування»

54

3

ПАТ «СК «Універсальна»

59

4

ПрАТ АСК «СКАРБНИЦЯ»

59

5

ПАТ «СК «УСГ»

59

6

ПрАТ «СТ «Гарантія»

61

7

АТ «СГ «ТАС» (приватне)

64

8

ПрАТ «УТСК»

66

9

ПАТ «НАСК «ОРАНТА»

71

10

ПрАТ СК «ПЗУ Україна»

72

Згідно графічного інформеру «світлофор» за 4 кв. 2018 р., 23 страховики отримали найвищу («зелену») оцінку за всіма трьома показниками, що краще підсумків 3 кв. того ж року. Жодна страхова компанія не отримала «червоного світла» за показником «Загальна оцінка діяльності страховика», лише п’ять страховиків отримали незадовільну оцінку за показником «Якість врегулювання збитків» та чотири страховики – за показником «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників», що менше ніж у попередньому кварталі.

МТСБУ протягом 4 кв. 2018 р. отримало 371 скаргу від потерпілих та страхувальників на дії страхових компаній. Рівень скарг продовжує тенденцію до зменшення – за підсумками 4 кв. 2018 р. він становив 1,24% від загальної кількості врегульованих вимог, тоді як в третьому кварталі того ж року – 1,32%.

Найбільшу кількість скарг отримано на СК «Галицька» (86 шт.), СК «ОМЕГА» (56), НАСК «ОРАНТА» (24 шт.) За рівнем скарг найгірші показники мають СК «Галицька» (20,7%), СК «Страховий капітал» (20%) та СК «ОМЕГА» (17%).

«За підсумками минулого кварталу ми бачимо позитивні результати роботи страховиків над вдосконаленням бізнес-процесів врегулювання та обслуговування клієнтів: скорочення строків виплат, покращення показників «світлофору», зниження рівня скарг.

Більшість страхових компаній починають розуміти, що високий рівень сервісу, можливість запропонувати страхувальникам сучасні страхові рішення – значна перевага, яка дозволяє залучати нових клієнтів та підтримувати лояльність тих, хто вже став клієнтом страхової компанії» – відзначив Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко.

Перевірка "Автоцивілки" ПЕРЕГЛЯНУТИ
ОЦІНКА
ДІЯЛЬНОСТІ
СТРАХОВИКІВ
ПЕРЕГЛЯНУТИ