Новини МТСБУ

Страховики виплачують більше та швидше – підсумки четвертого кварталу 2016 року

23.03.17

МТСБУ оприлюднює показники діяльності страховиків-асоційованих членів МТСБУ у четвертому кварталі 2016 року.

За показником  «Загальна оцінка діяльності страховика» високий рівень відзначено у 51 СК, середній у 3 СК (за результатами третього кварталу 2016 року 53 СК мали високий рівень і 1 СК -середній). Суттєве зниження показників відбулось у СК  «Аско-медсервіс».

За показником «Якість врегулювання збитків» 26 СК показали високий рівень врегулювання, 26 СК – середній рівень, 2 СК – низький рівень (за результатами третього кварталу 34 СК мали високий рівень, 17 СК – середній  та 3 СК – низький). 

За показником «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників» найкращі результати продемонстрували 41 СК, середній рівень у 7 компаній, 6 СК показали найгірші результати (за результатами третього кварталу 39 СК отримали найвищий показник, 10 СК – середній, 5 – найгірший). Покращення індикатору за показником «скарги на страховиків» відбулось у СК «Харківська муніципальна», «Скарбниця», «Провідна», «Оранта», «Мега-гарант», «Євроінс». Погіршення індикатору за цим показником продемонстрували у СК «Брокбізнес», СК «Дім страхування», «Київський страховий дім», «Кредо», СТ «Гарантія». В четвертому кварталі 2016 року МТСБУ отримано 209 скарг на діяльність страховиків – членів МТСБУ. Найбільша кількість скарг надійшла на діяльність компаній  «УТСК» (36) та «Київ Ре» (16).

У четвертому кварталі питома вага топ-10 СК у загальній сумі страхових премій склала 54%. У сумі страхових виплат перші десять страховиків виплачують більше 57% страхових відшкодувань.  Співвідношення страхових виплат до страхових премій у четвертому кварталі 2016 року склало 47%.

ТОП-10 СК за сумою страхових премій

ТОП-10 СК за сумою страхових виплат

Назва СК

Сума премій, грн.

Назва СК

Сума виплат, грн

ПАТ "НАСК "Оранта"

69 144 413,18

ПрАТ "СК "ПРОВІДНА"

32 595 981,03

ПрАТ "СК "ПРОВІДНА"

66 961 730,84

ПАТ "НАСК "Оранта"

28 129 028,89

ПрАТ "СГ "ТАС"

55 763 682,95

АТ "СК "АХА Страхування"

27 275 729,56

ПрАТ "УПСК"

44 966 865,21

ПрАТ "СГ "ТАС"

24 434 431,12

ПрАТ "СК "УНІКА"

42 058 691,57

ПрАТ  "УСК  "Княжа Вієнна Іншуранс Груп"

24 110 955,54

ПрАТ  "УСК  "Княжа Вієнна Іншуранс Груп"

40 793 765,89

ПрАТ "СК "УНІКА"

23 913 390,77

АТ "СК "АХА Страхування"

37 862 649,32

ПрАТ "УПСК"

22 356 554,79

ПрАТ СК "ПЗУ Україна"

37 596 322,11

ПрАТ СК "ПЗУ Україна"

21 281 961,41

ПрАТ "СК "ЮНІВЕС"

34 622 717,30

ПРАТ "СК  "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ"

12 158 214,77

ПРАТ СК "ВУСО"

28 916 929,64

ПРАТ СК "ВУСО"

11 207 273,45

 

Продовжується поступове скорочення строку врегулювання збитків. Страховики активно покращують процедури страхового врегулювання. Важливу роль в процесі покращення сервісу відіграло й впровадження прямого врегулювання. У 24 СК швидкість врегулювання вища, ніж середньоринковий показник. Середній строк врегулювання протягом кварталу скоротився на 15 днів та склав 114 днів від моменту ДТП. У строк до 120 днів від ДТП врегульовується 76% справ (+5% до результату 3 кварталу 2016 року).

ТОП-10 СК, які найшвидше врегульовують страхові випадки

ТОП-10 СК, які найдовше врегульовують страхові випадки

Назва СК

Середній строк врегулювання

Назва СК

Середній строк врегулювання

ТДВ "СК "Мотор-Гарант"

44

ПрАТ "УТСК"

402

ПрАТ СК "Саламандра-Україна"

52

ПрАТ "СК  "Український страховий стандарт"

392

ПрАТ "СК "АСКО-Донбас Північний"

55

Страхова компанія "АСКО-Медсервіс"

275

ПрАТ СК "ПЗУ Україна"

58

ПрАТ "СК  "ДІМ СТРАХУВАННЯ"

250

ПрАТ "СГ "ТАС"

66

ТДВ "СК "КИЇВ РЕ"

204

ПрАТ АСК "СКАРБНИЦЯ"

69

ПрАТ "СК "ЮНІСОН СТРАХУВАННЯ"

193

ПрАТ  "УСК  "Княжа Вієнна Іншуранс Груп"

71

ТДВ "СТ "ДОМІНАНТА"

185

АТ "СГ "Ю.БІ.АЙ"

74

ПрАТ "УАСК  АСКА"

174

ПрАТ "СК "Оранта-Січ"

82

ПрАТ "СК "Страховий капітал"

164

ПрАТ "СК "УНІКА"

85

Страхова компанія "ЕТАЛОН"

159

 «Якість страхового врегулювання продовжує підвищуватись. Серед СК, що найшвидше врегульовують страхові випадки 5 компаній лідерів ринку. Ми розраховуємо що впровадження прямого врегулювання на загальній основі для всіх СК дозволить компаніям ще більше підвищіти швидкість страхового врегулювання, аби найкращий сервіс був доступним кожному.», - наголосив Володимир Шевченко, генеральний директор МТСБУ.

Перевірка "Автоцивілки" ПЕРЕГЛЯНУТИ
ОЦІНКА
ДІЯЛЬНОСТІ
СТРАХОВИКІВ
ПЕРЕГЛЯНУТИ