Новини МТСБУ

В МТСБУ розпочав роботу контакт-центр

04.01.17

 

З листопада 2015  МТСБУ  розпочало процес здійснення регламентних виплат за компанії, які визнані банкротами. В наслідок цього кількість звернень до МТСБУ в 2016 році збільшилась майже в два рази в порівняні з 2015 роком. Для покращення якості обслуговування МТСБУ прийняло рішення про створення контакт-центру.

          З 12 грудня 2016 року контакт-центр працював у тестовому режимі і опрацьовував до 500 дзвінків за добу.

З 1 січня 2017  року  контакт-центр перейшов на постійний режим роботи.

Прийом дзвінків до контакт-центру відбуваються цілодобово по номеру гарячої лінії 0-800-608-800, безкоштовно зі стаціонарних телефонів та номерів національних операторів мобільного зв'язку на території України.

 В учасників дорожнього руху з’явилася можливість оперативно одержувати консультації з питань страхування цивільно-правової відповідальності та здійснення регламентних виплат.

«Ми постійно працюємо над покращенням сервісу, адже МТСБУ має бути взірцем якості та надійності на страховому ринку  для кожного українського  водія», - зауважив Володимир Шевченко, генеральний директор МТСБУ.

ПЕРЕВІРКА
ЧИННОСТІ
ПЕРЕГЛЯНУТИ
ОЦІНКА
ДІЯЛЬНОСТІ
СТРАХОВИКІВ
ПЕРЕГЛЯНУТИ